Kauppa Parangelia
Kauppa Parangelia
Kauppa Parangelia.
Esimerkkikauppa, jonka tarkoitus on esitellä, miltä Kotiinkuljetus-Verkkokauppa voi näyttää ja miten se toimii.
Taustaa.

Kauppa Parangelia:n verkkosivujen ensisijaisena tarkoituksena on esitellä yrityksille oman Kotiinkuljetus-Verkkokaupan hyödyt.

Verkkosivuissa keskityttiin erityisesti...
Asiakaskokemukseen.

Tärkein tavoitteemme Kotiinkuljetus-Verkkokauppoja kehittäessä oli tehdä asiakaskokemuksesta mahdollisimman saman kaltainen, kuin f2f tilanteessa. Ihmiskohtaamista ei tietenkään verkon välityksellä pysty simuloimaan (ainakaan kovin hyvin), mutta lähes kaikkea muuta voi.

Ja näin myös teimme. Kotiinkuljetus-Verkkokaupan ansiosta yritykset voivat tarjota lähes saman asiakaskokemuksen, kuin f2f tapaamisessa.

Verkkosivuissa keskityttiin erityisesti...
Toimivuuteen.

Jos edes esimerkkikauppamme ei toimisi täydellisesti, niin miten voisimme odottaa, että ketään haluasi investoida Parangelia:n palveluihin? Tämän takia meille on tärkeää, että esimerkkikauppa toimii niin hyvin kuin mahdollista.

Kauppa.

Kotiinkuljetus-Verkkokaupan etusivulla ei jaaritella turhan päiväisiä, vaan mennään suoraan asiaan. Sivulla näkyy tuotteet jaettuna sivun sisäisiin kategorioihin.

Tuotevariaatiot.

Meille oli äärimmäisen tärkeää antaa yrityksille mahdollisuus myydä omassa Kotiinkuljetus-Verkkokaupassa tuotteitaan mahdollisimman saman kaltaisesti, kuin f2f tilanteessa.

Tuotevariaatiot antavat mahdollisuuden asiakkaille rakentaa omavalintaisia tuotteita, valita ominaisuuksia (esim. maku ja koko), sekä tehdä erikoispyyntöjä yritykselle. Kaikki helposti verkon välityksellä.

Tuotevariaatiot aukeaa kätevästi popuppina sivun päälle, kun vierailija painaa tuotetta.

Ostoskori.

Ostoskori aukeaa kätevästi popuppina sivun päälle. Tämä säästää vierailijan aikaa, kun ei tarvitse aina vaihtaa sivua, kun haluaa nähdä ostoskorin sisällön.

Lisämyynti.

Yritykset voivat myydä f2f tilanteen kaltaisesti lisää, kun asiakas ostaa jotain. Esimerkiksi hampurilaisen ostaessa Kotiinkuljetus-Verkkokauppa voi ehdottaa ranskalaisia ja limua hampurilaisen kylkeen.

Kassa.

Kassa on suunniteltu mahdollisimman selkeäksi. Tietokoneella yhteystiedot ollaan listattu vasemmalle puolelle ja tilaustiedot oikealle. Mobiilissa yhteystiedot tulevat ensin, jonka alapuolella on tilaustiedot.

Tippaus, toimitus ja maksuvaihtoehdot.

Kassalla asiakas voi antaa yritykselle halutessaan tipin. Jos yritys tarjoaa take-awayn tai kotiinkuljetuksen, asiakas voi valita niiden väliltä kassalla. Lopuksi asiakas voi valita maksun yrityksen tarjoamien vaihtoehtojen väliltä.

Parasta on, että aivan kaikki on muokattavissa juuri yrityksen tarpeiden mukaisiksi.

Avaa sivut uuteen välilehteen.

Näet Kauppa Parangelia:lle tekemämme verkkosivuston kokonaisuudessaan painamalla alla olevaa painiketta.

Ajatuksia työstä.

Esimerkkikauppa onnistui mielestämme erinomaisesti. Se kuvastaa hyvin, miten Kotiinkuljetus-Verkkokauppa toimii ja mitä hyötyä siitä on.

Lisätiedot.

Mitä palveluita projekti piti sisällään?
Kotiinkuljetus-Verkkokaupat

Mainitsemisen arvoisia yksityiskohtia?
50+ kuvan muokkaus – Sisällön luominen – Sivun sisäiset kategoriat – Popupit

Haluatko sinäkin ulkoistaa yrityksesi digitaalisen puolen?
Me odotamme valmiustilassa. Ota meidät käyttöön painamalla alla olevaa painiketta.